sobota, 24 października 2009

Pierwszy post.


Nigdy nie miałam nic wspólnego z żadym blogiem.. ale w końcu od czegoś trzeba zacząć.

Gdy w gimnazjum dostałam informator ze szkołami ponadgimnazjalnymi,
i zobaczyłam technikum o profilu "fototechnik" pomyślałam sobie
-lubie fotografować, wieć czemu nie?
no i udało sie! Teraz jestem już w drógiej klasie i mam nadzieje ze na tej sie nie skończy... przez te PARE miesięcy nauczyłam sie naprawde podstawowych rzeczy, podstawowe, a jednak zmieniły mój pogląd na fotografowanie.


A tak w goóle to Cześć jestem Kaśka i mam 17.. no prawie 18 lat. ;)

1 komentarz:

  1. Cześć, jestem Karolina, tak jak Ty mam prawie 18 lat i lubię fotografię.

    ej, pamiętam to Twoje zdjęcie z pierwszej klasy! okropnie mi się podobał ten nieład na głowie ! (:

    OdpowiedzUsuń